Dressyrträning för Anna!

I tisdags var R iväg på dressyrträning för Anna på Lilla Lundby, har faktistk film på det! Övningen som vi gjorde är den jag presenterade förrut med volter och koner, fast jag hade inga koner i hörnen här. R var som vanligt lite spänd över de hästätande tigerkonerna i början, samt transportskydden i hörnet - men jobbade fint på volterna i både trav och galopp och bar sig bra i gångarterna samt kändes reglerbar. Jag får kämpa vidare med min sits och tänka på tygellängden ännu mer (nu är den nästan bra, haha), vilket var därför jag bad far ta med kameran. Eftersom jag rider en hel del själv, eller med förälder bredvid är det super bra att de dels är med på träningar och tar åt sig av de tränarna säger och sedan påminner mig extra om det, eller att de filmar så jag får se själv!

Nog snackat - här kommer filmsnutten om man vill se :)


okej, datorn vill inte - ska försöka fixa! Här kommer youtubelänken sålänge --> http://www.youtube.com/watch?v=mz3e7vigWlM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0