Shopping!

Har fått hem bakskydden nu, Eskadrons teknikskydd och de sitter bra på P. Funderar på om jag ska prova dom på torsdag för Roffe eller inte. Var även inne på Sthlm Ridsport häromdagen och fick med mig ett par nya GlenGordon vävribb tyglar hem till Rs hoppträns. Likadana som P har och de är outstanding.
Förutom det införskaffades en rosa KL-pike med ett diskret emblem KL på vänster bröst sida (vem vill se ut som en reklampelare?) samt en marinblå techinal-pike från Anky (de två var på rea, perfekt!) Måste sortera mitt pike-förråd, har hur många som helst! Men det är ju så snyggt att rida i.
Kunde inte heller låta bli den marinblå KL-tröjan. Sista kvar i min strl, inte kan man väl låta bli då?
ungefär så här ser tröjan ut. Från lånad från Filippas Ridsport



Kommentarer
Postat av: Kristine

Håller med om att piké är absolut det snyggaste att rida i, har med hur många som helst jag med;)

2010-09-03 @ 20:24:15
URL: http://ryttarmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0