Eskadron!

Har läääänge letat efter ett par till Eskadronframskydd som P har när han tävlar, men nu till R. Mailade runt till olika affärer och det visar sig att jag har orginalskydden. Fint tänker jag, då är de inte så dyra. Men så fel man kan ha - har sett priser från 800 till 600 kr. Hittade en sida i tyskland där man kan köpa det mycket (!!) billigare, www.calevo.com, och frakt på 5 E, så det är ju inte så farligt. Men nu i helgen såg jag dom på Stigsbergsgård för 495 kr, billigaste jag sett i Svearike (i tyskland gick de på 39 E) så då slog jag till! Så nu är de mina, äntligen!


Och så här ser f ö täcket som R fick i helgen ut:


Sen har jag även beställd ett par Eskadron teknikskydd bak till P, ska prova och se om det får honom öppna upp mer bak (ibland kniper han lite), och återigen var de billigast på den tyska sidan (35 E eller ngt sånt), men hittade de på www.tahorseware.se för 472, så då slog jag till! Beställde ett par strumpor oxå så det blev över 600:- för då blev det både fraktfritt samt inga extra kostnader för fakturabetalning - I like! Har beställt från dom förrut, och de är bra med snabb leverans. Så här se teknikskydden ut (bild lånad från www.tahorseware.com):

 
och de här är de som P haft innan:

 oxå ett par Eskadronskydd, gillar dom - superbra kvalite verkligen! Har ett par låga, vanliga, kotskydd oxå som R ska få ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0