Long time...

No see.... det har varit ett tag sen sist, fullt upp här av både gott och ont. Kanske ska försöka komma igång igen?
 
Kör et kort update för er som undrar.
 
Jag jobbar inte längre kvar på Sigtunasitftelsen, utan sa i september upp mig där och jobbar nu på Clarion Arlanda i deras a la carte restaraung Kitchen & Table. Älskar mina kollegor som alltid är glada och vi har så himla kul tillsammans! Skönt att ha kollegor på samma nivå som en själv! Lite andra arbetstider och längre till jobbet, men so far so good!
 
På häst fronten både gott och mest ont. Den 24 september fick min älskade finaste bästa Golden Girl somna in, efter EXAKT 11,5 år hos oss. Jag saknar henne varje dag så det gör ont och en bit av mig försvann verkligen. Ålder kombinerat med dåliga knän och bogar gjorde att vi tog valet innan vädret blev för dåligt (som det är nu) och hon hatar kyla och halka. Hade vi haft egen gård hade hon fått gå tills hon valde själv, men nu är så inte fallet och det blev som det blev. Min finaste flicka :( Jag skulle göra ALLT för att få början om vår tid tillsammans, allt! 
Carola har iaf gjort sina 2 felfria 110 starter, i år är målet stabila 110, rejält markarb jobb och kanske 120 till hösten
Eftersom Gullan är borta, rider mamma Pommac mycket mer och han går bara dressyr/markarb nu med tanke på hans hovar. Trullen är det mest Lottie som rider, och jag lite då och då. Skulle verkligen vilja ha/låna en äldre häst till att rida lite högre klasser med för att kunna utbilda Carola riktigt bra, så om någon faktiskt läser det här och vet om det finns en häst där ute som behöver ridning - hör av er :)
 
Nu måste jag skynda mig ut till hästarna, kvällsjobb vankar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0