--

Jag måste fixa en ny header. Är ledig i helgen, får se om jag orkar importera alla bilder till datan då och fixa iordning ngt om jag kommer ihåg hur man gör ;) För visste måste lilla C in i bilden, så att säga? R får väl vara med på ett hörn även om han är tillbaka till sin ägare (och saknad av hästarna här hemma!)

Hopptränade med C igår, hon var sååååå fin - och självklart glömde pappade trycka på Play på kameran under den bästa rundan! Men hon var såå fin, hoppade runda språng och lyssnade på mig! Hoppade häckar som hinderutfyllnade på ca 1m, nemas problemas! Fina Ploppan! Och idag när jag tömkörde var hon super lugn, lång och låg i formen och lätt i tömmarna och lyssnade finfint! Tror hon var lite nöjd själv oxå med onsdagen, hehe.

P gick i hagen i dag, dvs red i hagen - sommarhagen är det ju perfekt med snö i! Han var, äumm ja.. pigg och lite galen? Haha, gubben! Men när han taggade ner lite så kändes det fint igen :)

Funderar på att bege mig norröver i helgen, min käresta bor ju i Skellefteå. Vad säge nu, suprice him och köra en oväntat besök, eller "varna" innan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0