Söndag morgon

Morgonstund har guld i mun. Trots att jag gick och la mig kl 01 typ så vaknar jag pigger kl 07. Lite värdelöst men men. Var hemma hos en gammal kompis och såg på film igår efter jobbet, rätt skönt och lugnt faktiskt - tills hon bestämmde sig för att bli magsjuk. Så nu är det några förväntansfulla timmar här för att se hurvida det smittar eller inte :(

Idag ska P och C ridas, får se om C kan tas till ett ridhus, hon skulle behöva springa av sig lite. Men har för mig att det var upptaget hela dagen idag :/ Ska strax ut och morgonmocka innan T och Rs ägare kommer så ska vi rida ut. Ska även ta ut P tänkte jag. Klättre lite och se om man kan göra något mer avancerat. Sedan måste jag ut på en löptur. Kvittrar i benen på mig nu, och det har *peppar peppar* inte gjort ont i varken knä eller ljumske de senaste gångerna!
Fick för övrigt min födelsedagspresent från Pernilla och Linn igår, presenkort på skoaffär! Perfekt -jag behöver nya jobbskor, de jag har har snart ingen häl kvar ;) Kanske ska slå på stort och ta ett par som håller längre än 6 månader denna gång haha!

Inte så mycket häst i detta inlägg, men det är på gång! På tisdag får C följa med till Annaträningen och imorgon ska vi sko henne bak. De hade satt på väldiga utlägg på skorna i danmark, och jag tycker nog att naglarna där är lite långa på henne oxå. Och i helgen är det Sten Lindgren träning! Ska iaf ha med T och C, får se om R kan gå ett pass oxå. P får vänta lite med hoppningen, har ju precis börjat rida honom ordentligt igen.

Men ge mig lite sommar då tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0