400

Insåg härom dagen att jag nu är uppe i över 400 inlägg. Woop på den!

Idag och imorgon jobbar jag dagpass, vilket tyvärr innebär att jag missar Anna träningen idag och inte kommer kunna åka till ridhus imorgon. Men men, vad är en bal på slottet. Såg att jag missar Anna nästa vecka med, men så får det bli. Måste ju jobba för att ha råd att träna ;)

På torsdag kommer Jimmy "Sadeldoktorn" ut till oss och ska kolla sadel till C, samt sadlarna på R och T. C har ju ingen sadel än, så henne har vi jobbat på töm mest och faktiskt travat travbommar med på banan (det som går att göra i snömodd typ..). Och hon har varit jätteduktig! Lugn och fin :) Tyvärr pillade jag ut en tagg ur hennes knä häromdagen, hoppas att det inte blir ngt värre utav det hela nu!! Har spritat det till tusen tycker jag... men men, håll tummarna! Ni vet väl hur det gick för stackars P?

En annan fråga är - vad gör jag uppe nu? Vaknade 5 över 6 kanonpigg och ändå gick jag och la mig sent igår så att jag skulle kunna sova ut lite mer (börjar inte förrän 10). Och stallet tar jag i em. Funderar på att åka och sätta mig på ett fik med en bok typ. Yey. Alternativt jobbet och sno lite frukost, hehe. Att jobba på restaurang har helt klart sina fördelar ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Elin & Matilda - HÄSTBLOGGARE

Alltså love på bloggen!!!!

2011-03-09 @ 16:40:19
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0