P är på gång igen :)

kond tränade P i parken idag, han var lite seg förmodligen pga värmen, så vi tog 2 korta intervaller istället. 2 x 3 min galopp med 1-2 min vila. I galoppen jobbade han bra, men inte så jätteframåt som vanligt. Å andra sidan brukar han reagera mkt på värme, inte hans grej, så under omständigheterna så var den riktigt bra! och han njöööt av att duscha sen, haha :)

C ska jag försöka sitta på imorgon, en liten kort skritt tur ska jag försöka mig på om hon sköter sig. Kan bli lite lina innan, men hon kändes lite "loj" när jag tränade henne från marken häromdagen så det kan ju gå redigt bra :)

R vilar tills han ska in till vet den 10e, jag misstänker en sträckning som sagt men det är bra att få honom kollad helt tyckte ägaren. Håller med, men massör ska ut innan och känna på honom då med.

Ska anmäla P till hans första tävling på 1 år oxå - en typ klubbhoppning den 13e aug, 1m ska han få skutta runt :) han var superfin när vi hoppade hos Anna häromdagen, mkt galoppbommar och studs och han kändes stark och spänstig och tog i fint! Fin köttbulle!

Idag gjorde jag en fin gärning, var inne på Sthlm Ridsport där de har ta 3 betala för 2 på schabrak hela Juli, så jag köpte 2 dressyrschabrak till mor och stallägaren (GG och eskadron blev det, ett mörkblått med vit/blå snurra som passpoal, och det ljusblå med limegrön/vit/marinblå passpoal till Karin) samt ett HG till mig, marinblått och supersnyggt!! Lite nya flätsnoddar, sporremmar och Lamicells nya sporrar blev det (svart/grå) oxå :) Hua, farlig affär det där ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken superhärlig header :D

2011-07-29 @ 16:53:55
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0