Filmer från våren

Tänkte roa er med lite filmer från mina senaste starter. Alla har varit riktigt bra och är nästan mest nöjd med 130 debuten på R, eftersom det var så himla länge sen jag red 130 och det kändes superkul! men här kommer några st:
Vi börjar med T, först Norrköping, red 110 & 120 där med 4 fel i varje:
  

Sedan gick han en 120 i Märsta oxå - felfri och plac 4a!


Efter det härade hemmaklubben Vallentuna årliga hoppning Runhoppet! Där red vi 115 och deb i 125 (T har itne tidigare tävlat högre än 120). Hade ett skitpet i 115 (med 3e el 4e snabbaste tiden, det var en A0). I 125 hade jag 0+4 fel (rev första i omhopp, ett plank - var mest glad över att jag var 0a i grunden tror jag) men på det koma vi 7a och bästa VRK ekipage så då fick vi även en pokal!
115:

125:


Nu ska T igång efter lite vila, men har ser rund och go ut - perfekt inför hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0