Upp och ner (i backen alltså)

Var ute och klättared P och R idag (båda var fina, vart skrittjobb), och tog sedan en sväng på G faktiskt med T och hans ägare :) Var redigt länge sedan jag red henne ( tänk månader), men ändå känns det hela tiden som om det var igår när man hoppar upp. Kan inte hjälpa det, men när den 19åriga tantan fortfarande drar mig ur sadel med sina ponnyryck och springar på som om hon vore ung, så blir man ju lite glad i själen faktiskt! Ts ägare bara garvade åt mig när jag satt däruppe och åkte fram och tillbaka ;) Hade tränsbett och graman på, men det senaste hjälpte föga kan jag säga! Glad och pigg madamm iaf!

Imorgon blir det Anna träning för R och tömkörning på P. På ons ska vi ev försöka komma iväg till ridhuset och hoppa lite, börjar bli dags rejält nu! Nog för att de är igång (P på 50% typ), så man kan hoppa lite på en gång, men ändå :)

Nu kom jag förövrigt på varför jag inte längtar till sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0