Blä.

Härligt med lite ofrivilligt viktnedgång så här efter julen. Måste ha fått i mig ngt i tisdags, för natten till onsdags kom allt upp igen. Addera feber på det så kan ni förstå att jag bodde på soffan igår, och bara sov. Men nu är det tusen gånger bättre. Mår iaf inte illa av att se på mat och dagens "frukost" (proviva blåbär och rostad bröd) är än så länge på rätt ställe. Febern har gått ner oxå, även om jag har äckligt ont i huvudet. Kombinerad vätskebrist och kaffeabstinens skulle jag tro, knarkar resorb för dessa utvunna syfte förtillfället.

Mor har tagit hand om hästarna så länge, idag var det dags för R att få nya skor, och imorgon är det dags för ett nytt försök med P, ska försöka rida lite då med - tar en extra vilodag idag.

Nu - bok och kudden samt en ipren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0