Äventyr och dressyrträning

Har varit ute på äventyr här och kom hem mitt på dagen idag. Men säger ingenting förrän det är klart, hehe ;)

Fick iaf låna T till Anna träningen idag, och han skötte sig riktigt bra! Skönt sa han att få fast mark under fötterna! Vi jobbade mkt med tempoväxlingar i trav och galopp, öka längs långsidor och minska genom att gå in på mindre volter, samt att riktigt sätta honom på bakdelen med galopp piruett tanke, och han jobbade på riktigt bra!! Fick stampet under rumpan som jag vill och han lyssnade fint för alla de små hjälperna. Känns i mina ben nu kan jag tala om!

Men nu blir det sängen, gick upp 5 imorse, har jobbat kväll och jobbar även frukost imorgon! God Natt, mer uppdatering kommer - lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0