Av alla mediciner som inte hjälper

Inte så mycket som hände på hästfronten idag, tömkörde P och T samt skrittade ut på R. Thats it, inte mer spännande än så tyvärr. Imorgon är planen att R ska vila, P ska tömköras, T ska ridas ut och sen ska jag tömköra en ponny i stallet oxå då ägarna åkt bort. Efter det vankas förläsning med jobbet om serivce, samt efterföljande personalfest med avtackning av vår hotellchef som överger oss för nya uppdrag. Så imorgon blir det nog relativt tomt här.

Börjar tyvärr känna av en analkande förkylning, halsont förtillfället. Försöker ignorera den så gott det går, ingefärs té, echinagard samt whiskey är medicinen förtillfället. Min kära far fick en trätavla av mig får några år sedan där det står av alla mediciner som inte hjälper är whiskey den bästa. Jag vet inte om jag håller med, men nog faan verkar det funka ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0