Höstens senaste filmer

Här kommer lite filmer från de starter som jag inte lagt upp! Vi börjar väl med Cs tävlingsdebut ever?! 90 cm CL och hade 1 pet i bägge rundona på samma hinder, första gången blev hon gör lång och andra pillade jag för mkt i handen. Men annars var hon super!



Fredgen innan Rimbo gjorde hon även en P&J på Helgestabodarna i Sigtuna, 80 cm och felfritt!




T red jag 120 och 130 i Enskede på, i 120 var vi felfria och kom 2a!!!!!!!!!!! Han var så himla fin och jag tjänade på mitt fina flyt jag hade genom hela omhoppningen!! i 130 hade vi 12 fel men känslan var helt fantastisk!! Han tjyvpetade ett plank som ALLA ANDRA hade varit i tokhårt och de lekat kvar, men för oss föll det :/ Retligt! Sen vart jag ofokuserad efter det och linjen till oxern efter var man tvungen att pricka ganska exakt så vi kom lite snett och han rev. Eftersom det var en A0a så red jag lite på in i kombinationen och letade efter ett framåtläge (ibland när han kommer nära överhoppar han sig och får lite svårt att räcka till) - men då var jag inte tydlig med vägen så T trodde vi skulle göra en höger volt :/ Faaan! Men jag gjorde om exakt samma sväng men red sista delen lite mer fyrkantig så han kom mer rakt på och såg hindret och då fick jag mitt perfekt framåtläge (som jag sett första gången oxå men glömde berätta det för T) och han hoppade super och resten av banan perfekt och exakt som jag tänkt. Så tills nästa gång ska jag vara mer noga med att visa honom rak in i kombinationer. Annars kändes han väldigt avslappnad i denna 130, Ts 3 i livet, så till våran kommer vi igen!



Nu är det dags för julbordspremiär på jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

ser riktigt bra ut tycker jag :)

2011-12-03 @ 13:05:15
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-12-06 @ 19:06:31
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0