Länge sedan

det var ngn update här - förlåt, men har verkligen inte haft tid. Jobbat som en tok, sen alla hästar på det. Men ska göra en liten sammanfattning och lovar ändring!

Förra veckan fick R vila lite mer, han gick ett pass för Anna och ett för Roffe, men tyckte han kändes lite "off", troligen pälssättning. Han får Bvitaminer nu, vet inte om det hjälper men det känns bra ;) Men nu känns han fin igen, och för Anna i tisdags fick han jobba på ordentligt och det kändes bra. Häromdagen fick han mig att tugga grus, men ingen större skada skedd :)

P verkar bättre, men vi ska iaf in på tors och kolla. Han kompanjerar med T i hagen, som jag oxå hoppas är bättre! Båda kör 30 min promenader om dagen. Dock märker man att han äter mkt lera, för det är lite halvkladdigt i baken på honom, typ blöta fisar :/. Mag och Tarm funkar inte, men Rs ägare har gett mig ngt som jag hoppas ska hjälpa, annars så tvättar vi svansen och baken på honom typ 2 gånger om dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0