Vinter på väg!

-6 C. Temperaturen vid detta klockslag, dock skiner solen så de ser ut att bli en fin fin dag! Idag vankas det dressyrträning för Anna (om vi kommer upp för backen med lastbilen dvs), och sen iväg och jobba kväll igen. Med en mor som jobbar och far som är nere hos Farmor så får jag promenera ut till stallet, allt med dubbla yllefiltar, en halsfleece samt benlindor i bagaget + mina egna kläder och ombyten. Suck. Undrar om jag ska ringa stallägaren och se om hon kan hämta upp mig, hehe ;) Skulle dessutom behöva ta med ett tjockare innetäcke ut till R. Lyckat. Måste nog ringa Karin helt enkelt.

Igår var en typisk måndag på jobbet, upptäckte dagen till ära ett ca 3 cm långt papercut på insidan av höger ringfinger, den sidan som är mot lillfingret. Hur gick det till?

P verkar må bra, muskelskadan i bogen läker fint, knäet lika så. Han går 3x5 min om dagen och ska nu få börja med sjukgymnastik och stretching för knäet. Men jag saknar honom! De berättade att han var så lugn och snäll därborta.  Hrmmm tänkte vi, annat är det hemma. Brukar vara så svarade dom ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen, vad har hänt med Pommisen? :(

2010-10-26 @ 22:24:35
URL: http://hannashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0