Tisdag

Jobbade 13 härliga timmar igår, därför inte så mkt skrivandes här. Fick iaf lite ledigt på em för att ut och gå med P, tog en blåsig promenad till parken och tillbaka, 45 min eller så. Han fick bara några ryck så det var godkänt :) R fick vila, gosade lite med honom på morgonen.

Idag är det Anna träning för R, och imorgon kommer Rs ägare och rider. Sen ska jag försöka komma iväg till Brantshammar på tors för lite gymnastikhoppning, lite sugen på studs samt en övning där man har varanan bom och varan upphöjt block så det blir lite som en armhävningsövning samt att jag ska jobba på min egen sits. Ska nog bygga upp ett räcke eller oxer oxå med ngt tittigt under, vattenmatta, grind, block eller så. Får se vad jag hittar.

Har fortfarande ont i lillfingret sen jag tuggade grus i torsdags igen, är nog lite rejält vrickat det där. Kändes igår när jag had ejobbat och burit massa tallrikar att själva rörelserna i det (när man böjde) gick aplångsamt. Men men, som min far brukar säga - Det går över tills du gifter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0