TAGGJÄVEL!!!

Var på hoppträning med R igår, gick väl som vanligt när det är tittiga hinder med ;) Shit vad svårt det är när det blir så, när han bara skjuter mig 1mm framför balansen, man måste verkligen sitta kvar hela hela hela tiden. Men då går det ju galant (med lite övertalning såklart). Nu tror jag att det är lite att hindrena faktiskt börjar komma upp ilite höjd (110 typ), så det kan vara lite det med. Får träna lite varierat på bara höga hinder med bommar, och med tittsaker i.

Visst blev G snygg? Hon gillar inte ljudet från klippmaskinen och är superrädd om öronen, så vi har kommit på att mössa är bäst. Prövade med öronproppar för häst en gång, då högg hon mig i armen - ingen stoppar något i mina öron! basonerade hon ut. Men fjollhatt funkar, lite knep att få på när hon höjer skallen, men när den är på är det lugnt och jag får klippa ända fram till nackstycket på grimman (förrut fick man sluta ngn dm ifrån). Sen vill hon alltid nosa på klippmaskinen när man klipper bogen, dumt. Men annars går det bra, lite kittlig men snäll :)

Idag får P förhoppningsvis komma hem, svullnaden har gått ner, han är inte halt längre och ingen feber. Så vi får då fortsätta behandling hemmam och skjuta upp återbesöket till Karin nästa vecka oxå, men med dubbla doser av antiinfl. samt antibiotika borde han ju vara frisk eller hur?! TAGGJÄVEL säger jag bara, hoppas det inte är ngt kvar... Fick ut en lite skitsak ur HF karpus, men ev kan spetsen vara kvar, vet inte om de ska göra ett till ultraljud eller så, vore skönt att veta och de kanske ser bättre när det inte är så svullet. För att citera vår diskare på jobbet "det här helt fuckade mitt flow!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0