Söndag

Igår fick hästarna vila, och idag red Rs ägare ut på honom, trav + klättra, samt vaccinerade honom. Så imorgon blir det vila igen, sen ett lättare dressyrpass på tis. På tors tänkte jag nog åka och hoppa lite, lite titthinder samt lite höjd igen. Ska kolla om inte Annica ska hoppa sina på tors fm, isf kanske jag hakar på henne annars blir det Brantshammar as usual ;)

Jag och R i sommras på LL. Jag och hans ägare delade på en A&A-kurs, Annica Jansson-Sundquist och Anna Edin-Axelson brukar ha kombo-kurser i dressyr och hoppning där - superkurser!! Foto: Linnea Lundström eller Linnea Sand, någon av dom hehe. Tror det var andra gången jag hoppade honom överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0