Skritt skritt skritt

Har gnuggat rumpan i sadeln idag. Först skritt på T (YES - ni hörde rätt, PÅ T!!) i 45 min, sen även på P. Han är olidlig att gå med då han far som en skottspole fram och tillbaka så idag blev det uppsuttet. Lite lugnare var det då oxå, när han får jobba lite mer. Som tur är är han mkt bättre i magen nu när han får gå i stora hagen, redig stressmage på honom när han inte får gå med kompisarna! R fick vila idag efter att ha gått strålande 3 dagar i rad.

Har prövat magnetbootsen oxå, och de var faktiskt lite stora. Annars brukar L på honom nästan sitta tajt, men de här var lite åt det stora hållet. Inga problem så, men ändå, noterbart om ngn funderar på att köpa. Har även fått hem ett nättäcke från tradera som han kan ha i sommar som svettäcke, samt väntar på ett likadant hoppbett som han har, fast i sötnmalm/koppar. Han funkar bra på det som är vanligt 3delat, så hittade jag ett på tradera fast i hoppmodellen, så det blev ett sånt med :)

Nä, nu ska jag fortsätta ha tråkigt i min ensamhet på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0