Hemma!

Idag kom alltså mina gula jättebebis hem från Ultuna, redigt glad var han när vi premiärgick de 10 min han hade kvar för dagen. Eftersom de tagit av skorna på honom får vi nog hålla oss på banan tills hovis sätter på nya, lite mkt stenigt på grusvägen och han blir lätt lite ömfotad + att jag inte vill att han ska flika upp hovarna. Men nu väntar underbar sjukgymnastik (böja knä efter promenader) och promenader. woho, inte. Så imorgon ska vi ut och bygga hage, sen ska jag hinna rida T innan vi drar iväg med R till LL för lite lättare dressyr. Han vaccinerades ju i söndags, och fick därmed även vila idag. Lerig till tusen lär han vara den lille skiten.

Var och köpte födelsedagspresent till min underbara pojkvän idag oxå, den ena vågar jag inte avslöja än men den andra är en klassiker - kalsonger! Hoppas han blir nöjd, han har ingen återvändo nu kan jag säga ;)

Bjuder på en bild på mig och R från Väsby förra helgen, från 1m klassen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0