Varmt!

Idag var jag och P och galopperade i parken, där var det betydligt svalare än i solen! värmde upp lite lätt, sen körde jag två varv x3 dvs drygt 3 min galopp och sedan 2 min vila x3. Han kändes pigg och fräsch trots värmen, men var såklart trött efteråt. Skrittade av gjorde vi i skogen hem, sen fick han en lång dusch efteråt samt att jag kylde benen med kallvatten. Han fick även duscha lite kallt, där hade vi delade meningar om hurvida det var skönt eller inte ;) Dock var han pigg som en mört när jag tog in honom ikväll, studsade fram :)

Hade hoppning med ponnytjejerna idag oxå, duktiga flickor!

Imorgon får P en välförtjänt vilodag, G fick vila idag, så det kanske blir hennes tur imorgon, fast bara i trav då eftersom hon fortfarande är under igångsättning och precis fått börja trava.

Bjuder på en lite bild på våran gamla vovve som fick äta 3-rätters häromdagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0