Stressad dag!

Idag är det fullt ös! Första måste jag plita på exjobbet... hade glömt bort att ett utkast ska in imorgon :/

Sen är det ut och göra iordning P så allt är klart när far ska hämta honom - ska nämligen till LL och hoppa både Trulle och P för Roffe! Och Trulle går först, så min kära underbara far kör ut P till nästa grupp så då måste allt vara klart så han bara kan lasta på!
Efter det är det stressa hem med hästen, in i dusche och sen ut till Arlanda, för kl 21.10 går planet mot Umeå - ska hälsa på Erik över helgen (och skriva på exjobbet, blääää)!

Så ingen rast, ingen ro!! Är dessutom dötrött eftersom jag kom hem från jobbet halv 1 imorse :/ Har inte packat än heller, gah!!

Kommentarer
Postat av: bianca

finns en bild lite längre ner på bloggen, det är med koppar och sötmalm tror jag? dom tycker om att ha de i munnen :)

2010-05-28 @ 14:58:50
URL: http://biancabruni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0