Mördar-svanar!

Skrittade ut på Trulle och P idag. P kändes fin, tog lite trav i parken oxå, sen skogen hem. Trulle skrittade jag ut på mellan åkrarna, gick bra tills han såg ett svanpar som han nog trodde skulle äta upp honom. Livrädd blev han iaf, och ännu värre när de rörde sig - som tur var bort från oss... Annars har jag hört att svanar kan bli lite arga :/

Båda är iaf nu knoppade, hoppas att de sitter tills imorgon em då det är dags. Har, äntligen, tagit kort på mina hästars matchande schabrak och luva oxå, de grå setet är till P medan de svarta var tänkt till G (dock kan hon inte ha luvan eftersom hon får panik för öronen) men hon tävlar inte så mkt nu (läs: inget) så P får väl låna det lite :) Sedan har jag även en "vanlig" svart luva från Equiline som jag brukar använda med ett vitt hoppschabrak med blå kant / back on track schabraken.

 Benskydden är svarta eskadron, låga bak till P och höga bak till G.

Hittade även detta schabrak hemma som mor tagit med hem från stallet för tvätt, hehe
smutsig häst, men sadel ligger ju jämt och bra iaf! En skitig häst är en lycklig häst, vilket innebär att G måste vara på strålande humör ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Min ena häst gillar inte fåglar över huvudtaget.



ha en fortsatt bra dag

2010-05-15 @ 12:20:09
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0