Fotostund

Har precis lämnat av Erik vid Arlanda, nu är det en månad tills nästa gång vi ses :/ Känns så där, men då blir det till Umeås stolhet - brännbollsyran!! Valborg fast i norr, hehe;)

Men innan det så drog jag med honom och hans kamera till stallet, så åkte vi till Brantshammar med P och red på deras utebana, inte heller perfekt, men iaf inte stum och stenhård som våran... P kändes pigg och lite oriden, efter två dagars vila samt en promenaddag, så han surnade till lite ibland, men annars var det ok. Ska försöka ta mig tid lite oftare för att få mer uteridning och mer galopp ute så blir det inte lika stor skillnad när man tävlar ute. Ska se om jag får in en bildbomb sen med lite pics som Erik tog :)

Pratade även med Lotta idag, ska ju tävla Trulle på lördag, och vi kom överrens om att hon börjar hoppa för Annica på ons, sedan tar jag över när Lotta är klar och tar några språng i slutet så har jag ridit honom innan iaf :) Detta innebär att det är P som får gå Roffeträningen på torsdag! Hoppas han inte kommenterar hans ngt runda mage... pratade även med Karin Collin, och ska vara med när hon tömkör Rozz på onsdag - mer info där kommer inom sinom tid!

Nu kommer lite bilder från idag!

Dagens outfits bestod utav:
Åsa:
Ridbyxor - Pikuer
Hjälm - Lamicell Transformer, svart/svart
Stövlar - ngt italienskt tror jag, Köpta på Sporren
Tröja- blå V-ringad Cubus och mörkblå piké Gina Tricot
handskar - CRW
Väst - H&M Logg

P:
Sadel - Prestige Sidney +2,5
Sadelgjord - Chetak (brun, men så jädrans bra!)
Benskydd - bak: Protector, fram: Event
Träns - hopplock men Globus 3-delta sweet iron/koppar bett
Schabrak - Eskadron
Tyglar - Globus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0