Dagens ridning och träning

P fick ett skritt och klätterpass idag, han kändes riktigt pigg och glad! körde upp och ner för backen 6,7 gånger, sedan skrittade vi hem, han frustade och lät så lite jobbigt var det nog, om än inga större krav på att flytta hit och öka dit ;)

Jag själv tog en sväng förbi gymmet:
15 min på crosstrainer

stående rodd 3x12 15 kg
axlepress 3x12 10kg
bensparkar (båda benen samtidigt) 3x12 29 kg
bröstpress 3x12 21 kg
sido magmuskler 3x12 med 10 kg vikt i handen
utfall - gjorde dessa "gåendes" idag, i set om 3 st á 20 steg i varje (dvs 10 på varje ben) och med en 10 kg vikt i handen som jag förde över det ben jag "böjde" på.
benböj 3x12 20 kg
sneda utfall 3x10 på varje ben med 10 kg vikt.

Imorgon ska vi åka och hämta hästfoder! Fibergi och halm till våra tottar står på schemat - måste börja bunkra nu, fler hästar betyder mer mat! Ska plita ihop ett inlägg om vad våra hästar äter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0