Sten Lindgren träning hela helgen!

hejsan!!
har haft en underbar tränignshelg med hästar som skött sig utmärkt!!! ska skriva inlägg lite senare idag och självklart lägga upp bilder på den övningar som vi har gjort!!

har bilvit dåligt med bloggande i helgen, dels pga träningar och extra hästar att rida, men min pojkvän har kommit ner från Umeå i helgen för en domarkurs, så vi har passat på att umågs lite :)

Tänkte även skriva ett inlägg om de hästar jag rider, alla är inte mina ;) Men jag är otroligt lyckligt lottad som har får rida fler hästar än mina egna, vilket ger en otrolig erfarnehet och jag känner hur det har utvecklat mig under vintern!

Vi hörs senare idag!

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

sv: aaaokej :D

2010-03-15 @ 19:16:42
URL: http://Josefins.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0