Spinning oh lovely spinning!

åh, hann aldrig gå på spinning förra veckan, men idag tog jag mig tid på lunchen, 45 min intensivt var det!! mkt stå upp i 3an och framför allt 2ans position, vilket var lite jobbigt, hehe ;) Tog riktigt mkt på insida lår idag, och jag börjar få in tekniken mer med benen - att inte bara trycka utan även "dra" benen uppåt vilket tar med i baksida samt rumpa. Sjukt bra musik denna gång med, bra takt och tempo!
körde lite rygg (3x12 5 kg) och raka (100 på pilatesboll) samt sneda magmuskler (3x12 med 5 kg på varje sida) innan, samt bröstpress (3x12 21,5 kg). 

P, G och Emil fick vila idag, emil måste få en sko på foten innan han kan ridas - annars blir det bambi på hal is.
Pondus vilade med, men jag longerade och skrittade ut på Triumf en kortis. Lotta hade ramlat av i söndags och dras med en liten hjärnskakning, så nu har jag Triumf på schemat med :) Då hinner vi rida ihop oss lite innan sön - för i helgen är det Sten Lindgren träning igen på Brantshammar!! Woho!

Ska se om jag hinner iväg till ridhuset med P imorgon innan jag far till Lilla lundby. vore skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0