Snöstorm - inte okej!

okej- idag var jag lite snäll. Trotsade vädret och skrittade ut med Trulle 30 min och skrittjobbade på vägen. När man kom in lite i skogen så var det iaf lä. Dock hade mina stövlar pajat innan, så jag fick låna Matildas Tretornstövlar - TACK!!! Annars hade jag ridit i loafers....  Lotta och jag ska även sätta oss ner och göra en Trulleplanering - det är ganska mkt träningar för honom ibland, och Lottas ridning måste prioriteras framför min (tyvärr eftersom jag gillar hästen) men det är ju hennes häst. Ju mer de kommer igång, ju mindre kommer jag rida honom (återigen tyvärr) så i höst blir det nog ingen Roffe-träning för oss :/

P fick vila - det hade nästan blåst igen lite på vägen. Ska se om det  kanske blir ridhus imorgon eller tis? klättra eller ridhus är det iaf som gäller :)

Dock så vann jag en auktion på Tradera tidigare ikväll! Vann ett par Veredus Carbon shield boots för 570 kr! Pris i affären är mellan 1300-1500 beroende på vars man kollar, och dessa var nya samt svarta - perfekt! Hoppas hoppas de passar!! :) Har länge kikat på ett par sådana, eftersom han gärna slår i sko och har läst mycket bra om dem - Någon som har erfarenhet av dem? Dela gärna med er!

    Vad hände med det här vädret?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0