Men en enkel tulipan...

... På bemärkelseda'n, jag har den äran jag har den äran att gratulera - MIG!!!!

Yes, idag har jag bara 7 år kvar tills den första livskrisen. Härligt! Ska fira med lite tårta och paj mitt på dagen då moster kommer, sedan blir det ridning och träning under em/kväll. Sitter för tillfället och snaskar på min nya drog - torkade äppelringar, mumma!

Har uppenbarligen blivit för gammal för frulle på sängen (gör iofs inget, spiller bara), men fick lite presenter i form av kosing av föräldrar och farmor& farfar, mkt uppskattat! Sedan såg jag att bilden som jag skickat in på Pommac och Tessie till SBMTs husdjurstävling kom 2a!!!!!!!!!! det var totalt oväntat! min lilla skitmobilkamer mot alla fina foton! Tyvärr kommer jag inte ihåg vad andra priset var. 1a pris var en målning av vinnarfotot, och ärligt talat är jag nästan glad att jag inte vann, hade inte varit helt hett med det kortet på väggen (däremot har jag andra som jag gärna skulle vilja ha målade!)

Nä, åter till ex-jobbet. Det går trögt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0