Härliga dag!

Fortsatte efter lunch ut till Pondus och red ut med Matilda en sväng, lite trav och galopp sådär, inget krav-jobb direkt eftersom de båda ska hoppa imorgon - Pay ´n Jump på Lilla Lundby! Ska som sagt hoppa 80 cm med Pondus, lite gulligt :)

Åkte vi Hööks och köpte nya ryktstenar till Karin och Emil, eftersom Emil hittills har använt upp 2 (eller jag har gjort det, inte han) varav den senaste var Karins. Köpte även en egen pullargrimma, min första! Har lånat Saras ett tag till Ps jaktstång, eftersom remoten inte passar och jag inte gillar att ha achengrimma på honom. Men en pullargrimma funkade, så jag köpte en enkel svart från CH på Hööks, 149:- gick den på, lagom måste jag säga :)

Svängde förbi stallet på vägen hem och la på P sina varmare täcken igen inför natten. Ska byta yttertäcket imorgon när jag morgonfodrar.

Nä, nu är det middag! Om jag orkar ikväll ska jag skriva in lite baktips :) Eftersom hästarna inte åt jäst, så har jag en del att baka på nu, hehe (för varför köpa 1 pkt först och prova, när man kan köpa 10 pkt på en gång?!?!). Om inte ikväll så imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0