God... morgon?

Har nästan precis kommit hem från jobbet, hej 10 timmars arbete! :) Fast det var skönt, blev redigt trött på slutet dock när det inte var så mkt att göra, men det var en rolig middag där allt flöt på bra trots allad e olika tiderna som gästerna åt på så var det inte problem :)

Red ut på P och klättrade imorse, han kändes betydligt piggare än i går. Ska se om man kan ta sig till ridhuset imorgon, annars får jag hitta på ngt ute. Eftersom jag jobbade i dag (började kl 14) så har Trulle (Triumf) och Ponuds vilat. Ska skritta ut på Pondus imorgon och se om han känns bättre än i onsdags. Trulle får en promenad imorgon för hand med lottas kompis. Ska rida ut lite lugnt på honom på lördagen, lite små trim sådär bara. Pondus blir nog tömkörd på lördagen om jag hinner. Rider P kl 15.30 för Sten Lindgren på lördagen, och Trulle kl 10.30 på söndagen. Ska bli kul!!

Nu ska jag lista ut varför jag inte kan öppna filen med kommentarer från min handledare ang min disposition som jag skickade in häromdagen.... Skulle behövra jobba på den/med den imorgon och då är det ju bra om jag ser vad han har kommenterat på ;) Men i det stora hela verkade som om han tyckte den såg okej ut. Verkar ju positivt iaf :)

Dagens negativa: Har ont i ryggslutet. När jag böjer fram ryggen och "kutar" med den ilar/smärtar det  längs ryggraden i hela ländryggen och ner i svanskotan. Dumt.
Dagens positiva: Jobbet gick bra och P kändes pigg, och icke att förglömma - ERIK KOMMER HEM!!! :D
Dagens att tänka på: Stretcha ryggen och ringa naprapaten imorgon.

G'natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0