Frukost

Alla vet att det är dagens viktigaste mål, men är det fler som är som jag - har fruktansvärt svårt att äta frukost? Jag tänkte dela med mig lite av mina frukost vanor, kom gärna med era!

För det första MÅSTE jag ha kaffe på morgonen. Men sen kan det variera lite, men en i princip baseras allt på filmjölk (A-fil) eftersom jag inte tycker om bröd så mycket. Sedan gillar jag inte för mkt sött på morgonen heller (och havregrynsgröt är vidrigt)
Detta brukar jag variera mellan

 - Filmjölk (A-fil) med russin, solrosfrön, linfrön samt 2 matskedar grovmalet nyponpulver över
 - Filmjölk (A-fil) med vindruvor och linfrön
 - -----||--------- med skivade äpplen och kanel
 - -----||--------- finax naturella familje müsli och hjortronsylt

På jobbet, när jag jobbar frukost, brukar jag slå på stort med hallon, allbran, kokosflingor, tropisk mix, linfrön - ja allt möjligt ;) Kanske en knäckemacka oxå!

Så - vad äter ni till frukost? Dela gärna med er av tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0