Snabb update!

Ojdå, länge sen nu, men har varit mkt att göra!

I söndags red jag och Erik (!!!!) ut en skrittpromenad på P och R, asfaltsrundan och sen trav t o t förbi golfbanan. Gick mkt bra, och Erik fick lite skavsår, hehe ;)

I måndags var jag och R's ägare ute och red, visade henne klätterbackarna och lite i skogen runtomkring. Jag red på G eftersom P och T hopptränade för Annica på kvällen - gick bra på båda, P var rejält på, nästan lite för, men det hoppade bra båda två! Kan lägga upp en skiss om så önskas.

I tisdags så red jag dressyr för Anna på T och P, tränade mkt tempoväxlingar och snabba bakben på T och att flytta bogar på P. På honom får jag inte rida vänster öppnor på 3 vecker (eheh) utan ska tänka mkt högersida hela tiden! Sedan åkte vi med R till UPK för att hoppa på utebana för Annette. Gick superbra! Vi hoppade båda bank och pullmangrav och R tog fram sina fälttävlanstakter och visade alla hur det skulle tas!

I dag så var jag ute och promenerade T på morgonen, P och R får vila, imorgon ska jag ut och galoppera med R's ägare, och visa henne parken, så hon kan rida ut själv sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0