Skrittdag

Började med att skritta ut på Rozz, ledde honom först runt vallen och mellan åkrarna på LL, och hoppade upp i skogen och skrittade där kansk 30 min, 40 min hem, han var riktigt på måste jag säga! Tom när jag ledde, annars brukar det vara slowmotion där ;)

P fick ut och klättra lite igen, tog även lite galoppkortisar uppför ena backen som är relativt fri från rötter/stenar, de är ganska så branta så han tyckte det var lite jobbigt ;) Men har inte möjligthet/tid att åka till ridhuset och gymnastikhoppa så mkt just nu, så då får vi träna bakdel och rygg på annat sätt! Men ska se om jag kanske kan komma iväg lördag em, antingen till brantshammar eller LL då, och hoppa lite studs! Lite spänst behövs, tror att travhoppa med flertravbommar in, sen studs par tre stycken och kanske avsluta med 1 språng till en oxer? Vad tros? eller bygga upp räckesserien som vi hade sist för roffe, den var bra faktiskt! Ffa för mig!

Nu, ska jag svida om - dags att åka och jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0