Helgens hästar!

I fredags var jag och P till Anna och hoppade, hoppade 8 studs samt 5½an med 3 travbommar innna istället för 1 (för att tvinga hästarna och ryttarna att vänta på hindret och inte fuska in), P var riktigt fin! behöver lite mer spänst jobb så får åka iväg nästa vecka igen.

Igår (lördag) var jag ute och galopperade på P i parken, konditionsträning, samt var även ute och galoppade på R.

Idag var jag uta och gick med T samt ute och red P på grusvägen. Lite konditionsjobb där med, men mer samlat. Han var lite tjaffsig, men finare mot slutet. Tog inte vänsterskänkeln ett flertal gånger, men ibland så lös det till..


Imorgon får P vila, men jag ska rida T och R för Anna på LL, sen iväg och jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0