VRK helg - söndag

Och idag kom jag och T alltså 2a i 120!!!! Våra 2a felfria 120, av två försök, och 130 kvalet fixat!! Nu kan jag våga utmana mer i 120!!

Ritten kändes kanon. T var matt på framhoppningen, så tog inte så många språng och tog det lugnt och gav honom pauser mellan hinderna och övningar på framridningen. Annica sa oxå att hon tyckte han var lite matt, och sa åt mig att vara tuff inne på banan - vilket jag var och det gav resultat! Rundan kändes kanon, kanske lite mer rytmiskt igår, fick ngn halvdan halvhalt innan räcke-räcke kombinaiton, och han inte svänga efter näst-näst sista hinder (skulle ha gått innan för det blåvita, men fegade lite och gick runt) men annars var ritten som jag planerat den
(ps, dra ner ljudet om ni inte vill höra skrålande bakgrundsmusik till ritten!!!)



Dagens bra: felfri och 130 kvalad!!

Dagens mindre bra: Att jag fegar lite i svängarna, men det blir det ändring på nu när vi är kvalade och klara!

Dagens att tänka på: Fortsätta rida så effektivt och framåt med en bra galopp. Svängarna satt bättre idag, fortsätt så. Dock - ingen stress upp i klasserna!! Rutin ska vi skaffa oss!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad roligt! Grattis :)

2010-07-22 @ 09:35:14
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0