REA!!

Måste tipsa om att Filippas Ridsport har rea nu på massa grejer, lite Kingsland kläder osv, men även massa på Catago! Är lite sugen på nya hoppskydd från dom, de hade pris på 250:- för fram&bakskydd!! Har ett par sådan sedan innan, men de börjar bli lite slitna, men det är ett fynd!
De hade även benlindor för 100:- för 4 st!! FYND igen, marinblå och svarta med stretch och fleece i ett! Nya marinblå skulle inte sitta fel, mina gamla börjar tappa färg.
Men jag måste hålla lite i cashen, får slänga de gamla först innan jag köper nya! Och egentligen vill jag ju ha mörkbruna lindor, tror det skulle vara snyggt på P!
Nytt Lamicell schabrak som jag såg på Sporren härom veckan skulle inte sitta fel de heller, har ett blått men de mossgröns, stålgrå och t o m de mörkröda var toksnyggt!! Nackdelen är att de är i större modell av hoppschabrak, vilket är bra på vintern tycker jag, men på sommaren gillar jag den amerikanska flatbackmodellen på schbrak bättre men det är så svåra att få tag i. Någon som vet vart man hitta snygga sådana?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0