Ny header!

Igår var jag ute och galopperade R på grusvägarna som nu var fina efter allt regn, körde galopp 2 vändor och skritt 1, han var lite tittig i början, men sen när han märkte vad det gick ut på tyckte han det var roligt - galoppera fort är kul säger R! P fick vila igår, idag ska jag nog ta ut honom lite lättare på grusvägarna, och skritta ut imorgon. R får en vilodag idag istället, känner att jag just nu bara orkar rida 1 häst eftersom jag är knökförkyld... har redan fyllt en tom te-kopp med snorpappar (om det intresserar ngn), och det bara på 1 timme....

Pillade lite med en ny header. Min gamla kära ponny måste med på ett hörn men har inte listat ut vars än, så än så länge ser den ut så här. Skulle vilja ha den ngra pixlar bredare dock, typ som strecket under men har inte listat ut hur... funkar inte att ladda upp den i större format heller, då ser det knäppt ut. Någon som vet? Hjälp mottages tacksamt! :) Annars måste jag säga, att för att vara totalt (och ja, jag menar TOTALT) okunnig och ointresserad av pilljobb och sånt med datorer, så har jag faktiskt listat ut det mesta själv (thank GOD för onlinehjälp...). Lite stolt faktiskt ;)

Nä, sova lite till, sen ut och rida/mocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0