Hett!

Igår var jag och pojkvännen ute på en promenad med T, R fick följa med som sällskap även fast han inte nöjt så mkt av det. Men hellre än att vara kvar i hagen själv ;)

Sen red jag och mor ut sen på kvällen när det blivit svalare - det var helt enormt hett mitt på dan!!! Tänkte klättre, men vi passade på att rida nere i parken medans man kan och får :) Slogs med bromsarna gjorde vi oxå!
P kändes fin i slutet, lite seg i början och lyssnade inte riktigt, men fin sen. Gjorde mkt förvändgalopp, flytta bogarna och sen i slutet tempoväxlingar i galopp som gick riktigt bra! Framför allt så blev han väldigt fin när jag travade av, han blir lätt lite springig i traven efter man har gjort typ tempoväxlingar/byten eller ngt som taggar upp honom, men nu var han jätte lugn i takten och rundade sig fint runt båda skänklarna så bogarna fick sträcka ut.

Annars så svettas jag som en gris här på jobbet. Det är totalt luftstilla och vrålvarmt. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0