Träning - Åsa

Var och gymmade på fm, efter att ha morgonfodrat hästarna :)

började med 20 min på löpbandet
3x12 med 5 kg vikt i rygglyft
100 situps på pilatesboll
100 situps genom att ligga på rygg, lyfta upp axlar och skulderblad från golvet, och sedan cruncha samtidigt som jag lyfter upp höfterna med en "knyck" från marken
axel och bröstpress 3x12 med 21 kg
axellyft med 7 kg, 3x12 (nej, jag har inte armmuskler så..... hrmmm...)
skivstången i ställning där jag gjorde lite armar, 3x12 med 10 kg
bensparkar med båda benen samtidigt 38,5 kg och 3x12
sedan - stora benböjsdagen-
med skivstången i ställningen, upprepade jag följande procedur 3 ggr
12 ggr 20 kg, 12ggr 25 kg, 12ggr 30 kg --> alltså totalt 3x12 20 kg, 3x12 25 kg, 3x12 30 kg... PUST!!

Nästa gång blir det nog utfall, måste variera lite ;)

Nu ska jag ut och rida G och P, G får åka till ridhuset som sagt, och P ska skrittar ut, alt. lätt tömkörning! Tror jag ska sweet iron bettet på G, och en gramantygel idag, samt hoppsadeln :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0