Klinikskölden

Ska till naprapaten idag kl 11.50 (var tvungen att ringa och dubbelkolla igår, trodde det var 11.15... rensa öronen?) Har iaf tänkt gå dit länge, gick förrut till Lennart Gedin i märsta som är tookduktig och jobbar mkt med idrottare, bla OS-brottare och andra elitidrottare - gick dit första gången när jag var 14 kanske och vrålsne i ryggen (kunde sitta ner max en timme innan en olidlig smärta gick ner från rygg, rumpa och ner i benen) vilket har rättade till... Men iaf, åter till idag.
Ska som sagt till en naprapat denna gång, Agneta på Klinikskölden i Uppsala. Pojkvännen och hans familj har gått dit, så jag tänkte att man alltid kan pröva ngt nytt. Annica påpekade häromonsdagen (kanske har skrivit det?) att Pondus är den tredje hästen jag hoppar som har börjat skruva bakbenen åt vänster, så nu tror hon inte längre på min förklaring att det är hästarnas fel ;) Dessutom har ajg problem att "rulla med höfterna" i vänster galoppen... Så det är bara att bita i det sura äpplet. Hoppas få ngt rejält rehab programm som jag kan köra på gymmet sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0