12-15 januari

dålig update pga att jag TENTADE AV MIN SISTA UNIVERISTETSKURS I ONSDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!! gah, snart snart klar, och har ett ex-jobb på g! LYCKLIG? JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

p fick en rejäl galopp tur i parken i tisdags, blev lite trött... flörtade till min en lite hoppträning på LL i sista stunden i onsdags, ringde 16.15, var där 17.15. träningen var precis lagom, travbommar på böjda spår, små, ca 30 cm hinder påsamma spår, och sen lite studs, perfa! Annica började dock emd att säga Jaha, då är det Januari, och vad betyder det? JO att vi rider UTAN stigbyglar!  Min träningsvärk behöver itne kommenteras...

På torsdagen fick P vila och idag skritadde vi ut... lö + sö väntar markarbkurs på brantshammar för annette!

Återkommer med en normal dator då hoppas jag, min har dött så jag lånar fars usla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0