Uppe med tuppen

Eller, egentligen är det väl sovmorgon för att vara en hästmänniska?! Ska iaf snart ut och ge hästarna lite morgonmat, sedan får jag väl  ta mig en andra frulle i sadelkammaren och vänta på att de mumsat klart. Har även lunchen idag, tänkte att jag ändå kunde passa på, då hinner jag ju med iaf 2 av 3 hästar därimellan. Ska se om far orkar köra mig till ridhuset. Vore guld att få skutta lite igen. Eller ska jag ta med G? Svårt val. Helst båda. Vi får se.

Var som sagt hos Linn igår och såg på melodifetivalen och fick middag - Lasange är gott!. Melodifestivalenv ar som den brukar, sisådär. Såg lite på Dante´s Peak sen innan jag gav upp och åkte hem. Kanske skulle se klart den ngn gång, men jag tror den ärlite för läskig för mig... haha!

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Ok. Bra att du masserar där om han ömmar och är lite spänd. Kan va bra att komplementera med stretching i nacken efter. Han kan va lite kort och stum just i musklerna vid nacken och då är det jättebra att töja ut musklerna också. Slaggprodukter transporteras lättare bort och man minskar risken för muskelsmärtor och träningsverk :)

2010-02-07 @ 08:20:24
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Ja jag mena det :)

2010-02-07 @ 12:57:25
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0