Tömkörning

Idag så tömkörde jag Emil en stund på banan, han var ju superfin! det trodde jag inte (sorry Sara). Men det gick riktigt bra, han kom igång rejält med bak där ett tag.
P red jag i sommarhagen en kortis, men det var för mkt snö där så det gick inte att göra så mkt. Tog en sväng till på vägen sen och gjorde lite tempoväxlingar (8 steg öka, 8 steg minska osv) i galopp vilket gick riktigt bra :) Fina P :D
G fick vila idag, vi hade fullt upp med en kolik-ponny efter att P och Emil var klara, så hon hanns inte med... Suck. Tänker inte skriva ngt mer om det här, men det finns ngt som heter ägaransvar när det gäller djur och det gäller alla ägare. Inte bara när man är ledig och har tid...

Imorgon ska jag ut och morgonfodra, sen får nog Emil bli tömkörd igen, P ska nog ut och klättra lite tror jag.


Kommentarer
Postat av: fridan

hej , fin blogg! och fina hästar!! vems ponny hade kolik? din? hoppas den mår bättre!

2010-02-12 @ 15:03:11
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0