Tegelstenar

Och de säger att kunskap inte är en tung börda att bära. De har inte läst på universitetet! Lånade två böcker on carbonate sedimentology idag, och de är inte att leka. Tror polisen skulle rubricera dom som "vapen på allmän plats" eller dylikt. Tungt som fasen, och jag som bara tog min stora handväska idag eftersom jag ska in till Sthlm ikväll... Ibland är man ett nötskal. Men intressanta var de iaf!

Hästarna får som sagt vila idag (ganska bra planerat med tanke på vädret). Kan vara skönt med en helt fri hästdag för mig med, det har varit lite liiiite fokus på ex-jobbet sista tiden, men hur lätt är det när solen skiner och snön ligger och man bara vill ut och galoppera?!

Ska strax kila över till SGU och möta mina handledare där... Måste börja gå snart, man rör sig inte fort med en ond rygg ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0