Spinning

var på lunchspinningen idag med, inte samma instruktör och lite tråkigt pass i början, men det bättrade på sig på slutet och blev lite jobbigare.. Det var inte riktigt samma go i musiken så det kanske var därför.. Iaf, 55 min där och sedan gjorde jag några bänkpress reppar (med stången i ställningen) på stång (som kanske väge 10 kg) 1x10 sen 3x10 med stången på 5 kg. Gjorde även 100 raka och 100 snea (50 åt vardera håll) situps på pilatesbollen.
Hoppas jag har spunnit bort min träningsvärk nu så naprapaten inte tror att jag blivit stelopererad ;)

Nä, nu måste jag återgå till min, faktiskt, intressanta SKB rapport. Excel får vänta lite, just nu är vi inte kompisar någonstans. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohtadck det där var kul att du berättade :)



jag prova en prestige sydney, men den passa dock inte på hästen . :( jag tycker alla sadlar är dyra xD



ja , jag verkligen älskar schabraket, gryyymt , har även ett jw schabrak som jag rekomenderar också!



vad har du för hästar då?:)

2010-02-17 @ 19:58:30
URL: http://thejumprider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0