Shopping

Svängde förbi Stockholm Ridsport igår oxå, de hade lite rea. Dock hittade jag inget där, det var mest på kläder och täcken och det har vi en del av nu ;) Däremot så skyndade jag mig att ta det sista paret som fanns kvar av de karledskydd från LamiCell som jag har under bootsen till P, eftersom han fått skav av dom och han behöver ha boots på sig :/ Det är antingen de för 79:- (och de funkar!) eller boots med fluff från Eskadron för nästan 600:-... Hittade ett par "öronproppar" till häst oxå, ska ha de till Emil tänkte jag, samt nya strumpor från Kingsland (bruna denna gång, måste variera mig lite) samt en mjukis rotborste till P eftersom han inte tycker om de andra ;) Ska se om jag smiter förbi där igen idag ;)

Ska se om jag inte kan komma ihåg att ta lite kort på karledsskydden eftersom jag inte hittar ngn bild på internet..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg! :)

2010-02-28 @ 22:27:25
URL: http://calleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0