DEPECHE MODE!!!!!!!!!!

Okej, igår var det Depeche Mode på Globen som gällde! Woho! Dom var riktigt bra faktiskt, men som Lena sa (och även de flesta recensioner) så var det en dipp i mitten med de lugna låtarna... Men herregud, Depece! Det är ju Depeche, lite kult över det hela. Bäst i mitt tycke (som enbart hört en bråkdel av deras låtar) var Personal Jesus.

P fick sig en lite travtur igår, travade runt på gångvägen (det går faktiskt bra, eftersom det är slarvigt plogat så det är massa snö kvar där) och sedan lite kort galopp på rakan bredivd golfrangen. Red på den raka jaktstången, dels eftersom han vilade i lördags, och dels eftersom jag tycker den funkar bra när vi rider ut och ska göra ngt mer än att bara skritta. Det blir liksom aldrig den där dragkampen där han ligger på bettet och jag spänner armarna. Nackdelen med jaktstången är att han kan "knäcka av", men då kan man driva på med benen istället så kommer han framåt. En positiv sak är att han blir väldigt lång och låg på det här bettet när man travar av, vilket är bra.
G blev tömkörd.

Idag så ska P till hovslagaren, så jag tänkte rida ut en sväng på Emil om det går.

Min dator har dessutom dött, sitter och skriver på fars bärbara sak. Suck. Jag som inte hade hunnit lägga över en del av mitt ex-jobb på usbminnet ännu. Fuck. Jaja. Får trösta mig med att köpa hem lite nya hästsaker från Timotej&Andersen istället, funtar på nya benskydd samt "magtäcken" till hästarna.

Min förkylning är samma lika, har väl inte blivit bättre direkt men jag är inte död än. Och Lena sover fortfarande. Herregud?! En annan får ju panik när man vaknar efter 9, halva dagen har ju gått då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0