Utbrytarkungen!

Jahapp. Nu har han slagit till igen - Utbrytarkungen P! Inatt har han lyckats med att pilla upp 2 (!) st skjuthaspar på bakdörren på boxen, putta upp den och sedan gå ut! Varpå han promenerade direkt, eller nja det vet jag ju inte men där han hittades var, - vid ensilagbalarna! Ätandes. Vad annars. Är jag förvånad? Nej. P lyckas med det mesta. Man kan säga att han inte var så hungrig i morse, och har bajsat en del... Ingen kolik tack och lov!

Idag fick de annars vila, jobbade dag så jag han inte rida. Klippte P, allt utom benen de tar jag en annan dag, samt spårklippte en ponny i stallet efter jobbet. Imorgon blir det Anna-träning, tar R då. Ska även iväg och köpa en tolksele! Får ev låna grannens fina platta snötäckta åker att tolka/rida på, så nu är det "smiley-face" på så att vi får det! Vore så jädra roligt! G har vi tolkat efter förrut, men R vore super - satan vad han kan springa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0